tisdag 29 mars 2011

Öppettider denna vecka

Är inne i stan och jobbar idag.Skyndar mig att göra ett inlägg idag mellan kunderna. Idag är det helt fullbokat. Kul!

Jag tänkte jag äntligen skulle börja öppna upp butiken lite smått, även fast det inte är så varmt som jag skulle vilja ha det.

Så denna vecka kommer jag ha öppet
Fredag : 14-19

Lördag : 10-14

Kaffeserveringen kommer vi börja med i Maj , men självklart ordnar vi kaffe om någon känner sig sugen på det.

Igår kom det ett antal kartonger till från ett företag från Danmark så nu har jag ännu mer att prismärka och packa upp.


Vi ses
Madeleine

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade till mig, så jag fann dig och din fina sida!
    Jag blir jätte nyfiken på din inredningsbutik. Ska hålla koll på öppettiderna.
    Jag bor ju inte så långt ifrån (Folkatorp)!

    Kram Helena
    P.s Jag har blivit följare nu.

    SvaraRadera