måndag 28 mars 2011

Öppnar

Hej på Er

Jag jobbar och jobbar mest hela tiden känns det som, och visst är jag glad att jag har jobb. Men nu tänker jag vara hemma resten av den här veckan och kommer därför öppna i butiken. Mer exakta tider kommer men jag vet att jag kommer ha öppet på lördag 10-14
Allt har inte kommit men det är rejält på fyllt. 1 pall har kommit från miljögården
1 pall från Chic Antiqe (älskar deras saker) samt en hel del klaäder från Isay.
Jag har inte hunnit göra ordning för kläderna ännu men är någon intresserad så prova dem inomhus då det är för kallt i butiken med att prova sommarkläder. Men våren är på väg. Eller hur!
Jag och en kompis var i Strömstad i helgen och jobbade.På vägen hem var det ordentligt med snö en stor del av resan. Inte vad vi önskade men det gick bra.

Imorgon kommer en leverans av hudvårdsprodukter från Bioline och Danska Tromborg, Jag har beställt helt underbara tvålar i vacker pumpflaska så nästa gång Ni kommer till mig måste Ni gå in i badrummet och testa tvålen. Helt underbar !

Här kommer lite bilder på varor från Dommo by Gawor och Miljögården. Fler bilder och även klädbilder kommer snart.








Nu dags för mig att göra lite lunch innan dagens första kund kommer på behandling. Skönt att ha nära till jobbet ibland :)

Så håll utkik så kommer öppettider snart, annars vet Ni att Ni är välkomna även om det inte är Öppet, Alltid !

Ta hand om Er
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar