fredag 18 mars 2011

Utflyktsmål

Hej

Vilken syn att vakna och se detta snöoväder. Det var verkligen inte vad som stod på min önskelista just nu. Jag vill ha VÅR. Men detta är nog bara tillfälligt.

Via Krusagårdens Blogg så såg jag en bild på ett helt underbart cafe och jag visste inte vart det låg , inte ens om det låg i Sverige.Så jag goglade och hoppades att det var det stället. Fick kontakt med en av ägarna. Så nu vill jag göra reklam för ett ställe som jag tycker verkar jättemysigt.

Villa Antik i Ockelbo

De har inrett en gammal skola där de har loppis , cafe med kokkaffe och hembakt även målade och renoverarade möbler.
Kanske blir det en av sommarens utflykter.
Bilderna är lånade från deras facebook sida efter deras godkännande. Gå gärna in och gilla dem på facebook så får man ta del av deras erbjudande.

Även Hos Madeleine finns med på Facebook så gå med du med så får så du inte missar något erbjudande.

I går fick jag en hel pall från Miljögården med massor av fina saker som jag ska packa upp och prismärka idag. Men mer saker är på väg. Snart öppnar jag igen vill bara att mer saker ska komma in samt lite bättre väder.







På eftermiddagen så blir det behandlingar med både vanlig massage och chokladmassage som några tjejer har bokat. Så här hemma komma jag få njuta av underbar chokladdoft.


Trevlig helg på Er
Kram Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar