fredag 4 mars 2011

Hemma

Nu är vi hemma från vår resa till Karon i Thailand.

Att resa är verkligen att investera i sig själv. Det finns mycket materialistisk att köpa, vissa blir lyckliga av det. Men det som verkligen berikar mitt liv är att få kunna resa. Och jag jobbar mycket i olka peroder för att kunna ha råd och resa.Det är så underbart att få vara iväg hela familjen och bara få vara. Inga vardagsbestyr utan en helt annan vardag.För livet är inte dagarna som går utan dagarna som du minns. Den reklamen har jag verkligen tagit åt mig.

Här hemma i Sverige är det en viss temperaturskillnad mot våra +35. I natt vaknade ja och kände att jag började bli förkyld. Då är det bara att ladda med antioxidanter. Det är det enda som hjälper!

Nu är det dags för oss att fortsätta med salongen, där kommer vi även ha butiken under vintern så vi även kan ha öppet då.Men då i mindre lokal.
Just nu väntar vi på elektriker som ska dra om elen sen fortsätta med innertaket.
Jag längtar så till den nya salongen blir klar.Så kul att få inreda den.

Väntar på leveranser av nya varor som jag beställt. Har bett om att få dem efter den 15/3 så jag hoppas de håller vad de lovar. Sen är Ni välkoman till en butik med massor av vårnyheter. Lite mer vårvärme vore inte helt fel heller , men jag tror den är på väg.

Kommer lägga ut lite bilder från Thailandresan inom kort. Dagen innan vi reste köpte jag en ny systenkamera så nu har vi kunnat ta riktigt bra bilder med kanonkvalitet.

Nu är det dags för mig att fortsätta med pappersarbete och beställningar av produkter som ska iväg.
Ha en trevlig helg allihopa.
Kram Madeleine

2 kommentarer:

  1. Vilken bra tidpunkt att dra iväg!! Man känner att det finns ett stort behov av det så här års... Vad spännande att få se bilder! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!
    Synd du blev förkyld och hoppas du få snabb friska snart!

    Lycka till Salongen!
    Trevlig helg/Lotta

    SvaraRadera