fredag 8 april 2011

Hej på Er
Nu börjar det fyllas på med masor av roligt i butiken. Har nu en elektriker som drar el där.Har längtat efter att elektriken ska komma då de haft mycket att göra.
Denna vecka kommer jag tyvärr inte ha öppet då jag är iväg på spa och jobbar. Men jag lovar jag ska hålla mig hemma mera längre fram så jag kan ta hand om mina kunder och tjej träffar som bokas på.

Vecka 15 är jag hemma igen och kommer då ha öppet på Torsdag den 14/4 kl 11,00- 18,00

Men även om inte jag är hemma så ring så tar min man och sönerna hand om Er.Alla i familjen tycker detta är så kul och inredningsintresset delar jag tillsammans med min man.

Nu dags för mig att gå till frukostbuffen innan jobbet kallar.

Ha en bra helg!
Kram madeleine

1 kommentar:

  1. Trevlig helg önskar jag dig!
    Vädret är ljuvligt denna helg, sol och värme!

    Kram Helena

    SvaraRadera