tisdag 26 april 2011

Hej På Er

Vilken underbar påskhelg vi fått inte minst med tanke på vädret.Jättekul!
Vi har haft det jättebra, mellan kunderna så har jag gått och påtat i trädgården. Så underbart mot att ha en butik i stan då är man så bunden till öppet tiderna. Här hemma kan jag gå och pyssla lite som jag vill. Jag älskar mitt fria liv.


Tänkte visa lite klädbilder.Här är kläder som jag hade på påskafton.

Underst har jag vit underklänning som får sticka fram under den underbart dimblå linneklänningen. Underbar kvalite, vet inte exakt hur mycket linne det är men man blir inte skrynklig så fort man sätter sig.

Pris underklänning 499 kr
Blå linneklänning 699
Över det om det blir kallt på kvällen eller till sommarens bröllop då man ej bör ha bara axlar i kyrkan så passar denna underbart söta kofta till.
Pris kofta 699 kr

Alla kläder kommer från ISAY







Denna vecka öppet
Torsdag 16-19
Fredag 11-19
Lördag & Söndag 11-14


Varmt Välkomna!

Om vädret tillåter så kommer vi ha kaffeservering i trädgården för Er som önskar det.

Madeleine

7 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder och vilken mysig bild på dig när du gungar:)

    Jag får aldrig till det att komma iväg till dig...en fråga om priset på den fina trådkorgen med grått trähandtag?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Helena

    Jag har öppet ända till hösten så någon dag passar säkert då du kan komma:)
    Om jag gissar rätt på vilken korg du menar så är det den på den gråa kistan. Den kostar 99 kr.Den är jättefin , får plats med 2 blommor eller vad man vill ha.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen fin, letar efter en korg att ha när jag skördar mina grönsaker framöver.
    Funderar på om den kanske är för liten?

    Ha en skön valborg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hej Helena
    Korgen rymmer lite tomater och någon gurka men inte mer. Vill du ha större korg så har jag från IB Laursen men de är inte trådkorgar utan en oval, den kostar 175 kr.

    Trevlig Valborg till Dog med.
    Madeleine

    SvaraRadera
  5. Förlåt helana Dig med ska det stå :)
    Madeleine

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig så jag kunde hitta till din fina blogg. Vad fint ni ser ut att bo. Riktigt härlig bild på dig när du sitter på gungan. Fint med portarna och teglet i bakgrunden.
    Vad spännande att du har en blogg om hudvård, det kommer jag att kika på hos dig. Jag gillar krämer och sådant och just nu försöker jag hitta produkter utan Sodium Laureth Sulfat eftersom jag får utslag i ansiktet av detta ämne. Tänker att det är bra för miljön att undvika sulfater också men det är svårt att hitta shampo och både dusch- och handtvål utan detta. Nu ska jag titta runt hos dig. Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Hej Linda
    Jag ska kolla mina produkter om sulfater. Tror definitivt inte att Synchroline har det i sina då de är CE godkända av läkemedelsverket. Tromborg har eteriska tvålar som är helt fantastiska och även Schampo & balsam ska kolla dem med och återkomma till Dig.
    Kram
    Madeleine

    SvaraRadera