torsdag 28 april 2011

Hej

Idag har det underbar vårvädret kommit tillbaka. Vår yngsta son var så envis och ville ha shorts på sig idag. Han fick hadet till slut, får hoppas han inte fryser.

Tänkte visa ett helt underbart klockhalsband som nyligen kommit hem.
Jag älskar det. Praktiskt med ett snyggt smycke som faktiskt är en klocka.
Pris 320 kr.
Det kommer snart hem en modell till som är lite mindre. Kommer visa det sen.





Snart ny månad och dags för ett nytt erbjudande som kommer räcka hela maj. Kommer ta kort på det och lägga ut inom en snar framtid. Kan avsöja att det är ett riktigt bra erbjudande tag 3 beta för 1 utav en utvald produkt. Visas snart på bloggen.


Glöm inte bort att ni som bor en bit bort och vill ha något skickat så ordnar jag det. Både hudvård , kläder och inredning. Skickar alltid i vadderat kuvert eller välpaketerat i paket. INGA EXTRA KOSTNADER BARA PORTOT.


Nu ska jag ut en cykelrunda i skogen. Har faktiskt varit duktig och cyklat 8 km varje dag. När jag jobbar borta på spa så får jag så underbart god mat så det är bäst att motionera när man är hemma. Sen är det så underbart ute.
Kl 16 öppnar vi idag.
Imorgon Fredag 11-17
Lördag 11-14
söndag 11-14
Varmt välkomna !
Madeleine

3 kommentarer:

  1. Tack snälla du..:)

    Åhh vilket fint klockhalsband,,uunderbart:)
    Klänningen är också ljuvlig!!!

    Önskar dig en fin torsdag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin klocka, och så fin klänning du har. Fotot när du gungar är en kanonbra bild, så charmig blogg du har. Och butiken med gamla saker, där skulle jag trivas. Gillar din header jättemycket också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hej! Härlig klocka, längtar till semestern i sommar så man kan åka runt till alla vackra och roliga butiker, så vi kanske ses!//Christina

    SvaraRadera