måndag 28 september 2009

Ny vecka nya möjligheter

Nu är det måndag och jag är jättenöjd med början av veckan.
Idag har jag haft ansiktsbehandlingar och en av mina kunder har alltid använt ett annat hudvårdmärke som ochså är jättebra men som jag inte valt att jobba med.
Hon undrade varför jag inte skulle ha det märket för hon hade använt det i flera år.Jag förklarade att jag ville ha produkter som arbetar aktivt på huden och som ger snabbt resultat.Nu var hon hos mig idag och blev mycket positivt överaskad av produkterna,precis som jag när jag valde Bioline.Jättekul att hittat rätt i "skönhetsjungeln" Känns mycket bra att komplettera detta märke med medicinska CE-godkända produkter från Synchroline.

Vi har haft krach i datorn för ett par veckor sen men snart har vi installerat allt så då kommer jag lägga ut en del bilder från salongen.
Snart börjar renoveringen med sädesmagasinet som blir min inredningsbutik på landet.
Återkommer med bilder snarast hur det ser ut där nu sen kommer ni få följa renoveringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar