fredag 11 september 2009

Märken och produkter som jag ska jobba med

Nu har jag beställt en hel del produkter som jag ska jobba med. I salongen ska jag jobba med två märken dels Bioline som är ett högeffektivt märke som kombinerar det bästa från naturen med den främsta forskningen.Produkterna är effektiva och har en hög koncentration av aktiva ingredienser. De innehåller endast naturliga dofter och färgämnen.



Ett annant märke som jag kommer att komlettera med är Synchroline som är ett läkemedelsmärke som är Ce godkända av läkemedelsverket.Dessa produkter kommer jag komplettera till den som behöver medicinsk hudvård och även mycket bra solskydd.



Inom inredningsbiten så har jag gjort en stor beställning från Svenska Nyblom & Kollen, jag har tagit in många olika färger och modeller så det ska finnas något för alla.Torsdag den 24/9 ska jag till SIA i Stockholm och kolla på deras utställning sen blir det säkert en beställning därifrån. Kommer utöka inredningsbiten när sädesmagasinet blir klart. Nu vet ni lite vad jag kommer syssla med.Hemsidan är nu under uppbyggnad och blir troligtvis klar nästavecka.Ha en bra helg!

Jag ska själv åka till Loka Brunn och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar