fredag 25 september 2009

Fredag

Igår kom jag hem från Stockholm med mycket ny inpiration.Hann även med att äta lunch med en gammal klasskompis och en sen eftermidagsfika i gamla stan med en annan klasskompis.
Det här med att välja inredning till butiken är inte lätt.Jag vet vilken stil vi vill ha, men jag vill ändå inte ha vad alla andra har i sina butiker. Då kommer det se likadant ut vart man än åker.
Jag var inne till den mysiga butiken Kungens lilla piga i gamla stan och fick lite tips om snygga ekologiska kläder som jag funderar på att ta in.
Jag köpte även en underbart inspirerande bok om olika inredningar.Jättefina bilder.Jag är med i utlottningen av fina priser sådetär bara att hålla tummarna att jag vinner.

Nu är det dags att gå ner till salongen ljusen är tända och musiken är på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar