tisdag 22 september 2009

Nu startar jag

Nu är första dagen som jag har haft öppet i min salong och allting allt har gått jättebra.
Jag tror jag har beställt alldeles för lite av vissa produkter för det är jättestor efterfrågan på Synchroline som är godkanda av läkemedelsverket.Jag är den enda i Örebroregionen som säljer dem och det är jag naturligtvis stolt över.Men det är ju bara att beställa hem mer.
I fredags var Nerikes Allehanda här och gjorde repotage om vårat hus och om min salong det kommer ut i NA bostad om ett par söndagar.

Nu börjar hemsidan ta form och jag tackar min svärfar Sune och min svåger Rickard för allt de gör. Kommer lägga ut fler bilder eftersom.Håll koll på hemsidan för månadens erbjudande.
Denna vecka kommer Nyblom & Kollen med en stor sändning till mig.Jättekul!
Nu är det dags för mig att fortsätta med att slutföra dagens arbete.

Madeleine

2 kommentarer:

  1. Vad spännande! Tusengrattis!
    Det låter lite som vi har samma målgrupp. Det vore väldigt roligt med nån form av samarbete och att kunna skicka kunder mellan oss. Titta in hos oss om du får lust på wwww.englasskafferi.se eller till mig på min blogg www.engasskafferi.blogspot.com.

    SvaraRadera
  2. Självklart kan vi hjälpa varandr med kunder.Jag kan stanna hos er när jag har vägarna förbi så byter vi lite info med varandra.Det ska bli jättekul att få jobba på hemmaplan.
    Ha det gott Madeleine

    SvaraRadera