måndag 7 september 2009

Hos Madeleine

Idag har jag bestämt mig att jag ska börja blogga om hur det är att dra igång min firma.Vad har jag för drömmar idag och kommer det bli som jag tänkt mig eller kommer allt att gå en helt annan bana. Idag är det måndag den 7 September om allt går som jag tänkt mig så kommer min salong öppnas i slutet av denna månad. Aldrig hade jag väl tänkt mig att det var så mycket att ta i tu med när man startar ett företag
Först ska jag berätta för er vad jag ska pyssla med. Jag är utbildad hud och spa terapeut och kommer driva en liten salong i källaren i vårt hus.Källaren har fått en rejäl uppfrächning och känns nu riktigt mysig.Känner jag att jag växer ur lokalen så inreder vi det som nu är snickeri och då kommer det även att vara fler spa behandlingar. Den andra delen som jag kommer att jobba med i firman är inredning.Den första tiden kommer jag ha inredningsbiten på vår punchveranda men den kommer senare flyttas ut till vårt två vånings sädesmagasin. Min man har haft en massa bildelar där men jag håller sakta men säkert på att röja . Är övertygad om att det kommer bli jättemysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar