onsdag 25 maj 2011

REA långt halsband

Hallå

Vilket blåsväder vi fått. Jag har så svårt att sova när det blåser, och i ett gammalt hus som vi har så viner det ordentligt från vindskamrarna. Hoppas det lugnar ner sig.
Sen tycker jag att det är så otroligt vackert med alla syrener ute så då vill man inte att det ska blåsa iväg allting.

Jag är helt överöst med jobb just nu inom spa branchen.Jag tror jag skulle kunna klona mig flera gånger om och vara på flera ställen samtidigt.Men den här helgen som kommer ska vi vara hemma och jobba med huset och jag kommer vara här och ta hand om kunderna så min man kan snickra och måla.Jag hjälper till jag med när tid finns.
Vi ska jobba i nya salongen och butiksplanet på bottenplan.Där är det inte mycket kvar.
Victor hälsar att hans cafe kommer öppna när sommarlovet börjar, då kommer ni få fika på hembakt kaffebröd, glass och godis.Barnern får bestämma vad de ska ha. Då tycker de att det är roligt.

Här ett av mina favorit halsband från Miss Ettoile perfekt för sommarens klänning.
Pris 120 men nu till morsdag så får deen ett specialpris på 90 kr<



För fler Morsdagspriser välkommen till butiken och se vad jag hittat på :)


Kram Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar