tisdag 17 maj 2011

Förlåt att jag inte skrivit på länge. Det har varit mycke jobb.
Igår började jag måla väggarna på det som är de nedersta planet i butiken. Där kommer man snart kunna gå in den vägen. Det är tänkt att jag ska ha loppisprylar, gamla saker och möbler samt kaffe och bakverk.
Tror det kommer bli jättebra.Väggarna målas vita sen har elektrikern satt upp två svarta armaturer på väggarna. Golvet blev klart i helgen, vi har lagt grus så det blir lite gårds känsla där inne.
Massor av gamla möbler kommer finnas till salu där. Både målade och de som behöver fixas med själv.

Har precis varit ute och grejat lite med 2 bänkar som jag ska ha den ena i butiken och den andra utanför men det började regna så mycket så jag fick gå in en stund.

Är sugen på att ändra om lite på våningsplan två, ska ställa stora bordet efter väggen på något sätt, får fundera lite.

Nu har det sluat regna och kanske har mina bänkar blivit lite renare så slipper jag skura så mycket.

Snart kommer lite bilder på våningsplan 1 innan det fylls på med grejor.

Öppet idag för er som är lediga och känner för en utflykt. Med massor av ljus så blir det mysigt en regnig dag.

Var rädda om er.
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar