torsdag 26 maj 2011

God Morgon
Ja, det är precis vad det är. Äntligen har blåsten lagt sig och jag blev så glad när jag vaknade till detta underbara väder.

Direkt när barnern åkt iväg med skolbusen stack jag iväg på en underbar promenad längs landsvägen. Kalvarna låg så vackert på ängarna och allt var så underbart fridfullt.
En ganska bra början på sin dag.

Nu ska jag göra lite datajobb den är det dags för lite behandlingar. Idag blir det vaxning och Ansiktsbehandlingar.

Kl 16 slår jag upp dörrarna till butiken och stänger den tidigast kl 19.
Det är det som är så bra med att ha sitt företag hemma. Vill jag och ändå är hemma så öppnar jag tidigare ifall någon har vägarna förbi och stänger, det gör jag när det passar.Är vi ändå hemma så kan det vara öppet även efter ordinarie stängnigstid.

Enkelt och praktiskt !

Här kommer lite vackra bilder från vår gård tagna en vacker morgon nu i Maj.









Under sommaren kommer det vara utökade öppettider och de skriver jag här på bloggen.

Varmt Välkomna idag eller någon annan dag.
Madeleine

2 kommentarer:

  1. Åh, du bor otroligt vackert! Jag måste försöka att ta mig ut till dig någon dag!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Ida ovan, jättefint hus!
    Fina smycken du visar i tidigare inlägg.

    Kram Helena/Ord & Känsla

    SvaraRadera