onsdag 10 november 2010

Hej På Er !
Så länge sen jag skrev något här på bloggen.
Jag har varit fullt sysselsatt med att planera framtiden för företaget. Nya salongen som ska byggas och hur vi ska utveckla butiken. Många beslut ska tas och mycket att rita och planera. Men det är jättekul.
Jag har bestämt en ny inriktning som jag kommer börja med från och med våren. Det känns jättespännande. En del av mina kunder som jag har i salongen har fått höra om det och de är så positiva till det.
Ett klädmärke har handlats in som kommer hem i Mars / april. Vilket det är behåller jag för mig själv ett litet tag till.....
Här kommer lite vinterbilder med tanke på det vinterlandskap som vi har just nu.
Bilderna är från förra året då vi verkligen hade snö så det räckte och blev över.





Årets julmarknad har jag ännu inte satt något datum på då jag fortfarande väntar på julsakerna. Kan vara kul att ha lite julsaker att sälja :)
Men kommer skriva här så snart jag bestämt datum samt annons i NA


Ha det så bra alla vänner och kör försiktigt i trafiken.,
Madeleine

3 kommentarer:

  1. Åhhhh.. vilken "Bullerby" idyll!!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Vad spännade med julmarknad. Vilken härlig snö hos er ;)
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  3. Det är så vackert! :) Ses snart, kommer in på salongen imorn och fixar de där vi pratadeo m på tel:) Kram Sofia

    SvaraRadera