tisdag 19 oktober 2010

Stängning, men bara ett litet tag



Ni behöver inte vara oroliga kommer bara ha stängt några veckor. Väntar på massor av nya varor och vill då göra klart våningsplan 2.
Sen kommer en elektriker hit som ska dra elen och ni vet alla hur det brukar bli då . Mycket stökigt !
Så jag kommer ha stängt några veckor sen ha öppet för julmarknad 2 helger. Mer info kommer när jag bestämt när den ska vara.
Är det någon som vill komma och handla eller bara kika, slå en signal så öppnar vi.

Hoppas vi ses vid något senare tillfälle
Kram Madeleine

4 kommentarer:

  1. Då kommer jag när du öppnar igen! :)
    Jag antar att jag kan se när du öppnar igen här på bloggen!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Ojoj vad spännade!
    Kan inte fatta att dags handlar julsaker inför julen snart! Vad mysigt!

    Städar lugnt!
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Ida
    Det kommer synas här på bloggen samt någon annons i dagstidning. Men har du vägana förbi så är det bara att knacka på så öppnar vi.
    Ha det så bar tills dess.
    Madeleine

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för hälsningen på min blogg :)

    Så spännande det låter med julmarknad, och det inte alls långt från mig!!

    Ha det gott!
    Kram Annemari

    SvaraRadera