måndag 11 oktober 2010

Födelsedagsfirande



Hela familjen med två barn har varit iväg denna helg till Häringe Slott på en underbar helg.Jag fyllde inte jämt utan vi kände bara att vi behövde lite tid tillsammans att kunna vara tillsammans utan alla måsten med tvätt, städ och matlagning.På söndagen som var min födelsedag njöt vi av en underbar frukost, promenad i slottsparken sen bar det iväg till vi i villa mässan. Det var nog 10 år sen sist vi var där så det var mycket intressant och inspirerande att gå och titta där.

Vet att jag lovat en tävling redan förra veckan men när jag kollade igenom bildbanken så fanns ingen bra bild på det jag tänkte lotta ut så nya bilder kommer tas. Men jag kommer ha aukionen många veckor så ni hinner lämna er tävlingslommentar.

Nu måste jag åka in till salongen i stan, behandlingar väntar. Jättekul.

Ha en underbar vecka sååterkommer jag inom kort med tävlingen.

Madeleine

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för inlägget!
    Jag ska absolut komma och titta in i din butik någon dag!

    Mvh Ida

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack det ska jag göra.
    Vad roligt du kikade in och välkommen åter :)

    Få jag lägga din blogg till min "blogglistan"?
    Vad mysigt du har i blogg och hemmet/ butik m.m.

    Må gott Mvh Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej lotta
    Självklart får du lägga min blogg i din blogglista, bara kul.Har varit dålig med bloggandet ett tag, vi håller på med planering av ny salong samt utbyggnad av inredningsbutiken. Mycket ska planeras.Jättekul.
    Ha en bra dag
    Madeleine

    SvaraRadera
  4. Lycka till med ny salong och andra butiken. Hoppas du är nöjd efter!

    Må så gott och njut av solväder i Örebro.
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack för fin kommentar hos mig! Så mysigt ni haft det! Underbart! Ser hellyxigt ut! Gissar att ni verkligen myst i helgen:)

    Stor kramiz aka

    SvaraRadera
  6. Hek Aka
    Det var underbart och lyxigt.
    Ha det så gott
    Kram Madeleine

    SvaraRadera