fredag 8 oktober 2010

En liten ändring, nu på Lördag måste jag stänga lite tidigare och hoppas att det inte kommer ställa till nägra problem. Jag fyller år på Söndag och hela familjen ska på slottshelg till Häringe slott. Så jag kände att vi vill åka i tid och stanna efter vägen om vi hittar någon mysig butik eller cafe. Jag får bestämma har barnern sagt och då är det väl bäst att passa på.

Så Lördag 9/10 öppet 10-12
Idag fredag öppet som vanligt 13-18.

Tävling kommer läggas ut denna vecka har inte hunnit fota ännu, men jag lovar.

Madeleine

2 kommentarer:

  1. Hej Madeleine!
    Tack för hjälpen med cremen det tog 6 dagar men nu är det som vanligt igen.Ha en trevlig födelsedag.
    Kram Yvonne Falkhufvud

    SvaraRadera
  2. Hej Yvonne
    Glad att det blivit bra igen,ibland tar det tid innan huden återhämtar sig.
    Födelsedagen var toppen.
    Ha en bra vecka
    Kram Madeleine

    SvaraRadera