söndag 21 november 2010

Utflykt

Hela Familjen har denna helg varit på utflykt till Hudiksvall där min man kollade på en bil,Vi tyckte det vart lite långt att åka fram och tillbaks samma dag så då bokade vi in en hotell övernattning. Det var ett jättemysigt hotell i centrala hudik. Best Western. De hade en relax avdelning där vi tillbringade stor del av kvällen.Tog även ett par bilder hur de hade dukat upp frukosten. Charmigt att använda en gammal köpmandisk till bröd mm.

Vår familj har alltid rest en hel del och jag har börjat samla lite reseminnen samt tips på ställen att bo och äta på i både Sverige och utomlands. Har du ett tips på något speciellt ställe hör av dig så skriver jag in det i anteckningsboken.
Är det någon som ska iväg , hör av er vi tipsar gärna om intressanta ställen vi varit på.




Tiden bara rinner iväg, hade tänkt skriva om julöppet tiderna samt tävlingen men jag skriver när jag kommer tillbaka. Ska ta en promenad till hembygdsgården där barnern ska få julpyssla och baka pepparkakor.
Ses om en stund igen.

Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar