onsdag 11 augusti 2010

NYA INKÖP


Imorgon är det dags för inköpsresa i Stockholm , kommer därför inte vara i salongen i Örebro.

Nu ärdet dags att tänka höst och jul i inköp och det känns ju lite konstigt när det fortfarande är så fint ute. Men dags för ljustakar och dörkransar och lite nya julgransdekorationer.
Har ni något önskemål på vad jag ska ta hem till min butik så skynda er och hör av er så ska jag göra mitt bästa för att ta hem det till butiken.det är ju inte alltid man som kund kan påverka vad som ska finnas hos en butik , men hos mig går det.

öppet som vanligt Fredag och Lördag, nya tider gäller från nästa vecka.
Madeleine

5 kommentarer:

  1. Tack för din lyckönskan hos mig! Så fint ni har det! KUl att ni ska få göra reportage!

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. VHa kul att du hittade till min blogg. Det låter spännande med både inredningsaffär och hudvård. Min dotter och jag tycker att det är kul och åka och kolla på inredningsaffärer nu får vi ett ställe till att åka till.
    Hudvårdssalongen i Örebro var ligger den?
    Nu ska jag kolla runt på din blogg.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  3. Hej Lillemor.

    Du och din dotter är så välkomna till vår butik. Den är i uppstarten men kommer att växa och utökas. Först ut är våningsplan två, sen
    kommer mera projekt.
    Hudvårdsalongen i Örebro ligger på Kristinagatan, öster. Brevid värmlandspizzerian.Du kan gå in på www.hosmadeleine.se för attse mer vad jag har för behandlingar.


    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  4. Hejsan.
    Mmmmmmmm, i morgon är det Formex som gäller. Det är både roligt och jobbigt. Tycker att man känner sig alldeles tom efter en dag på mässan.
    Det skall verkligen bli spännande med nya grejer till butiken, man känner sig som ett barn på julafton när alla grejer kommer.
    Ha en bra dag på Formex, vi kanske ses.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  5. Härligt med inköpsresa :) hoppas du hittar massa fint

    Kram Malin

    SvaraRadera