tisdag 17 augusti 2010

Hudvårds prat med Christina Schollin

Jag och Christina Schollin



Fick mig en liten pratstund med Christina. Vi hade en del att prata med både vad gäller inredning & hudvård. Hon tyckte mycket om min affärside med både inredning och hudvård. Hon hade själv börjat jobba lite med hudvård och jobbar då från sitt hem i Spanien. Hon erbjöd mig genast jobb på sin salong i gamla stan, men jag kan inte överge min egen salong.
Det var mycket trevligt att träffa henne så får vi se om det blir något samarbete i framtiden.

Ha en bra kväll
Madeleine

2 kommentarer:

  1. Tack för titten inne hos mig, vad trevligt att få en pratstund med Christina.....

    Du ser ut att bo så lantligt o fint, nu ska jag kika runt mer på din blogg!

    Ha en fortsatt bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera