torsdag 5 augusti 2010

Hemma igen

Nu är hela familjen hemma igen.
Hela familjen har haft några underbara dagar på västkusten och jag och maken har varit på skånes västkust medans barnern var i mormor & morfars sommarstuga.
Här hemma är det fullt upp så jag hinner inte lägga ut några bilder nu. Men en utförligare reseberättelse kommer samt lite tips på mysiga cafeer och inredningsbutiker kommer.
Idag har det kommit lite spontana besök till butiker med kunder som är på väg till Sjökrogen. Det är SÅ ROLIGT. Ni är alla såå välkomna även om det inte är de ordinarie öppettiderna. Och vill ni komma en annan dag så ring bara till mig på 019-446026 eller skicka ett mail på hosmadeleine@live.se så bestämmer vi en tid.

Nu ska vi åka till Medåker och familjen Samuelsson sommarcafe. Deras äldsta dotter Olivia 11 år har startat sommarcafe. Vilken företagsam dotter. Bakar allt själv.

Ses snart igen
Madeleine

4 kommentarer:

  1. ...Tittar in och säger hej! Så roligt att du hittade till mig!
    Blir lite nyfiken på din butik, får nog bli en tur senare i höst! :)

    Ha det så bra!
    Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Du är jättevälkimmen till min butik, kommer ha extra uppet under hösten när allt kommit hem som jag kommer beställa från mässan. Håll utkik på bloggen. Vill du komma en annan dag utöver ordinarie öppettider, så går det jättebra.
    Madeleine

    SvaraRadera
  3. Heej Madeleine!
    Roligt att du hittade in!! Och det där med köksö....Finns inget bättre! Vi har så litet kök och inga arbetsytor men nu med hjälp av lilla ön känns det mycket roligare att fixa i köket :o)
    Säg DET till din man så kanske han bygger en med detsamma *ler*

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  4. Hej Erika
    Vi har ett jättestort lantkök men dåligt med arbetsytor, men min man tycker det är för modernt med en ö, men det finns så mycket olika material att välja.Jag fåt tjata lite till.Just nu håller han på och bygger i min butik så jag får lägga fram ett projekt i taget.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera