fredag 2 juli 2010

Välkommen underbara sommar

Helt underbart väder ute tänkte visa några fina glas atriklar från Milögården.
Nedan det vackra kak / Tårtfatet och syltburken Här har jag lagt kvisttomater på . Blir så mycket godare om de får ligga framme och bli solvarma.
Fatet kostar endast 59 kr



Här kommer en burk med skruvlock. Helt idealiska för kakao, florsocker mm.
Jättefina att ha framme på bänken.Här har jag fyllt den med 500 gram hallonsylt.
Fick precis plats.Kostar 29 kr finns även en modell större som kostar 35 kr



Hoppas nu hjämaren hinner bli uppvärmd så jag kan ta sommarens första dopp. Jag förstår inte vilken badkruka jag blivit. Jag vill gärna ha 25 grader när jag hoppar i. Underbara kvällsdopp lär det bli de närmaste veckorna.

Varmt välkomna till butiken här på landet.Passa på att göra en utflykt till Jordgubsodlingen i Råsta eller till badet i Katrinelund.

Vi ses
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar