söndag 18 juli 2010

Utflykten

Utflykten på Magnus födelsedag gick till Hjo.Första gången vi var där.
Så vackert med alla vackra trä kåkar. Vi åt gott och mumsade på goda glassar på Moster - Elins nere i hamnen. Jag hittade även lite fina kläder och det märket blev jag helt förälskad i så det ska jag forska i om jag kan ta hem till min butik. Men vilket märke det är kommer jag inte avsläja förrens jag har det.

Kommer visa bilder från Hjo så fort min man lagt in bilderna i datorn.

Nu ska vi åka ner och ta ett kvällsdopp, så skönt, kanske en räkmacka på Sjökrogen vem vet.

Imorgon är det jobbar dag för mig med behandlingar både hemma och i stan sen hoppas jag att jag kan vara hemma på tis och ons så vi kan fortsätta måla huset. Nej nu väntar de på mig.

Hej Då !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar