tisdag 13 juli 2010

En plats i solen

Jag älskar mina lavendel som vi planterat på den plats som vi kallar för terassen. Massor av gatsten nedanför punchverandan. Där i min gamla vita trästol från 20-talet sitter jag gärna och dricker mitt förmiddagskaffe så underbart blan alla doftande lavendel.Kommer prova att ta skott från dem i augusti om de klarar sig så kommer de säljas i butiken till våren.

Tänkte visa några fina saker som säljs i min butik

Vit kanna med monogram. Använd som vas eller som den är tänkt : kanna till kanske egen hemkokt saft. Pris 145 kr

Glas med dekor, mycket hållbara lite kraftigare glas.
Pris : vatten / saft glas 45 kr , vinglas 55 kr












Imorgon är det födelsedag igen. Alla min pojkar inklusive mannen fyller från
den 23/6 - 14 /7.
Imorgon är det dags för makens dag.
Vi brukar hitta på något mysigt hela familjen på födelsedagar samt Mors / Fars dag så även i morgon.. Det blir en tur även imorgon. Vart det är kan jag inte avslöja i fall han läser. Berättar mer en annan dag.

Imorgon får vi alla hissa flaggan för någon när och kär eller för att det är flaggdag för vår kronprinsessa.

Må så gott i sommarvärmen och njut, för sommaren är alldeles för kort
Kram
Madeleine

1 kommentar:

  1. Hej.

    Vad roligt att du ramlat in på min blogg och lämnat en liten kommentar, det är så roligt att läsa. Men vad roligt att du har en liten butik, och ganska nyöppnad förstår jag. Vart exakt ligger den? hittade ingen vägbeskrivning. Nu får du börja göra massor med reklam för dina verksamheter, du verkar ha många järn i elden, jättekul! Hur har du öppet under sommaren om man tar en tur någon dag?

    Kram Mia

    SvaraRadera