söndag 4 juli 2010

Bad

Idag blev det premiärdopp i hjälmaren.Kan inte fatta att jag inte kommit i vattnet förens nu.Men det var jätteskönt.I morgon måndag ska jag och yngsta sonen snart 7 åka till Sagostigen i Malmköping. Jag var själv där med fritids när jag var 9 år. Nu är det dags att åka dit med mina barn. Känner ingen som varit där och kommer inte ihåg själv hur det var så det blir spännande.Bäst att plocka med badkläder för vi kommer nog stanna vid någon mysig sjö och bada.
Jag lovar att tipsa om det är ett bra utflyktsmål.
Var rädda om er och glöm inte solskyddet !
Madeleine

4 kommentarer:

  1. 1000 tack för din fina kommentar och tips! Min dröm är att öppna en sådan butik du har, här på gården. Va spännande att du håller på med hudvård också. Det är mitt andra intresse, efter inredning :-) Fin blogg du har! Jag kikar gärna in igen.

    Kram Linda (Jolin)

    SvaraRadera
  2. Hej Linda
    Jag funderade och velade många år innan jag öppnade butiken i Maj detta år. Mycket jobb har det varit men jättekul att konbinera med mitt jobb som hudterapeut, jag är florist oxå så därifrån har jag mitt inredningsintresse.
    Ha det så bra
    Kram Madeleine Wiksten

    SvaraRadera
  3. Hej, vad kul att du har hittat till mim blogg...vad härligt med en liten butik hemma, det är min dröm med.
    2 Fröknar ska du verkligen åka till det är så mysigt, de har öppet Tis-Fre 11-18 Lör 10-14
    Ha det gott/ Michelle

    SvaraRadera
  4. Tack Michelle, då blir det ett besök där på semestern.
    Madeleine

    SvaraRadera