fredag 9 september 2011

Idag Öppet 13-18
Imorgon Lördag 11-15



Tänkte jag skriver öppet tiderna högst upp så syns de bättre.

Har denna vecka varit borta i Stockholm på utbildning i Lyxmärket Carita som Loka brunn ska ta in. Det är ett lyxmärke med ett oerhört bra resultat och en fantastisk apparatur och underbara massagemetoder som man jobbar med under hela behandlingen. Om du någon gång har möjlighet att gå på en Caritabehandling . Gör det !
Det sägs att en Carita kund alltid är trogna Carita. Behandlingarna och produkterna var underbara. Vi bodde på Yasuragi utanför Stockholm , och det var verkligen en upplevelse att få vara där. Jag badade i de varma källorna utomhus varje kväll, sen sov man gott.
Men nu är jag hemma ocj ska ta hand om de kunder som tänker sig en utflykt. Jag har lite specialerbjudande både på Produkter och i inredningsbutiken. Nyfiken ? Välkommen så visar jag.

Nu ska jag it en promenad i skogen, alldeles för mycket god mat har jag ätit som behöver promeneras bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar