torsdag 15 september 2011

Hej
Jag fattar ingenting just nu, flera kunder har hört av sig och sagt att min hemsida inte går att öppna.Vet inte vad som hänt men kommer åtgärda det snarast möjligt.
Ni som önskar information om behandlingar eller priser skicka ett mail till hosmadeleine@live.se eller ring 019-446026.

Nu börjar det bli end of season här på landet. Sommarstugegästerna är inte lika ofta i sina stugor och badgästerna är definitivt inte här. Jag kommer ha öppet alla helger både Lördag & Söndag fram till mitten av oktober sen blir det en helg i December. Vilken det blir återkommer jag med inom kort.

Jag behäver hjälp med att tömma en del av mitt sortiment samt inventarier så tills vidare 50 % på allt Nblom & Kollen , även jul.
30-70%
I resterande butiken.

Öppet idag Torsdag 16-19
Fredag 13-17
Lördag 11-14
Söndag 11-16

Annan tid enl. överenskommelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar