måndag 19 september 2011

Äppeltider

Va kul att så många titta in till oss i helgen. Många passade på att köpa med sig av Nyblom & Kollen då det är 50 % på det.

På Lördagskvällen hade vi goda vänner hemma på middag så jag passade på att duka efter ett äppeltema som ni ser nedan på bilderna, tycker själv det blev ganska bra eller vad tycker ni?






Fortsätter med helgöppet till mitten av oktober.
Fortsatt REA så passa på.
Nu är jag ledig en stund mitt på dagen innan jag ska ha en behandling lite senare ikväll.Solen tittar fram så det blir nog en cykeltur i skogen. Underbart!

Ha det gott
Madeleine

1 kommentar:

  1. Det ser väldigt fint ut och vad mysigt det är att dekorera med äpplen!
    Jag har gjort detsamma och även tomater får vara med på en kant.

    Kram Helena

    SvaraRadera