torsdag 9 september 2010

Inredningsrepotage / Bilder från huset

Hej Alla

Det har varit mycket dåligt med bilder från min sida och dåligt med inlägg också. Har jobbat mycket och inte hunnit med det som jag vill.
Men här kommer lite bilder som jag hittade i datorn på vårt hus.

I någon inredningstidning nu till jul kommer ett inredningsrepotage om vårt hus. Det repotaget gjordes i December -09 och nu i måndags komm ett annat par och gjorde ett höstrepotage med äppeltema och det kommer nästa höst.
Jag vill inte lägga ut för mycket bilder på huset för då är det inte så spännande att köpa tidningarna men några bilder kan jag bjuda på



Vår vackra hall med orginal målningarna kvar.Samma färger har tagits upp i den nybyggda punchverandan på husets baksida



Mora klocka i svart / Guld Ett blocketfynd som inhandlades i Göteborg



Vårt badrum i det som en gång var husets sovrum. Färgen har vi själva blandat till och min man har snickrat alla badrumsmöblerna samt ritat och byggt dem.



Kök i grå ton. Snickrat av min man magnus med hjälp av svärfar. Virket hittade vi på höskullen. Bänkskivan i 4 cm massiv mahogny. I hörnet döljer sig kul och frys bakom luckorna.




Det var allt för denna gång nästa gång jag skriver hoppas jag att det blir lite bilder från butiken samt allt det fina som kommit hem.

Ni som besöker oss i helgen kommer inte få träffa mig för jag kommer vara på Loka och jobba Lördag & söndag men finns i butiken idag torsdag och imorgon fredag-

Kram Madeleine

2 kommentarer:

  1. Åh så fint ni har ska bli kul att se repotagen sen!
    Tyvärr blir det ingen bloggträff nu i september, jag har haft fullt upp ändå och jag vet inte riktigt när det blir nån än heller.
    Vi är dock ett gäng bloggare som ska på den shoppingresan till Falun 2/10 så då blir det ju lite av en minibloggträff då vi är 5-6 härifrån Örebro-trakten som ska iväg. Hoppas såklart att vi kan få ihop en träff innan jul men som sagt det är lite mycket för mig just nu så jag har inte riktig ork och energi att ta detta projektet osså ;o)
    Ha riktigt härlig helg!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  2. Hej Lena

    Jag förstår Dig. Jag hjälper gärna till att organisera något i framtiden och vi kan jättegärna vara här. Det skulle bara vara kul att få träffa er först.
    Ta det lungt så du inte jobbar på för mycket så blir det när det blir.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera