söndag 10 juli 2011

Hej på Er
Ber om ursäkt för mitt mycket dåliga blogg inlägg på sistone. Det har varit både semester resor och data strul som varit orsaken.Men nu kom jag äntligen in på bloggen.
Tänkte det var dags för lite nya bilder från butiken.
Loppisen är i full gång på bottenplan. Det är mer möbler som ska dit men de står längst in i ladan och ska snart tas fram och fixas till.

Jag ska även göra om lite i butiken så nästan alla bord och bänkar är till salu.Pris från 250 kr.
Det har även kommit en del paket från Ckik Antique, alltid lika snyggt som alltid och mycket bra kvalite.






Nästa veckas öppet tider
Vecka 28
Måndag -Torsdag 16-20
Fredag 10-15
Söndag 14-20

Varmt Välkomna
Magnus & Madeleine

4 kommentarer:

  1. Har du möjligen någon gammal skänk, buffé eller mindre skåp på loppisen?

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    När jag var hos dig på ditt loppis så hade du en gammal skrivmaskin där.
    Ångrade mig att jag inte köpte den då, undrar därför om den finns kvar?
    Om den finns kvar kan du väl höra av dig till mig och ställa undan den till mig.
    Hoppas på tur.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  3. Hej Nettan, den är undanställd. Välkommen över.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Helena

    Har inte knnat skriva på bloggen på ett tag men jag skrev en hälsning på din blogg. Jag har en hel del möbler som ska bort, en del står långt in i ladan och ska tas fram och dammas av. Alla möjliga storlekar och typer. Välkommen när det passar.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera