tisdag 19 juli 2011

Godmorgon

Har försökt skriva på bloggen flera gånger men inte lyckats, någonting krånglar med blogspot. Gör ett snabbt inlägg nu och hoppas det kommer med.Har inte kunnat skriva öppet tiderna i sidomenys så därför har jag skrivit dem barje vecka. Är det någon dag längre fram som Ni tänkt besöka oss , slå en signal på 019-446026 eller skicka ett mail ptill hosmadeleine@live.se

Veckands Öppet tider är

Ons- Fre 16-20
Lörd 10-14
Kommer även öppna er en stund på FM idag och senare i eftermiddag så är det någon som tänker sig en utflykt så välkomna in. Idag är en dag som jag är ledig och tänkte pyssla lite hemma samt ringa alla samtal och skicka alla mail jag inte hinner med annars.

Måste visa en bild på små missarna alla är tingade och kommer till jättefina hem. Vår yngsta son har fått välja en katt som ska bo kvar hos oss.Det blev lilla Lisa som ni säkert kommer träffa här hemma på gården.





Loppisen fortsätter och varje dag ställs det fra nya saker även en del bord och skänkar ska bort, priser från 25o kr.
Har även börjat med lite rea i butiken på utvalda varor rabatten ligger på 25-50 %

Välkomna at fynda
Madeleine

4 kommentarer:

  1. Hejsan Madeleine.
    Tack för att du öppnade ditt loppis för mig. Kattungarna är så fina skulle verkligen vilja ha dem allihop. Dom skulle inte bli större.
    Du har tänkt dig lite rea, då skall jag vara fräck och fråga om du tänker rea dina kläder för då tänker jag vara spekulant på blusen jag provade förra gången jag var hos dig. Hör av dig så kommer jag ner till dig och provar igen.
    Kram och tack än en gång.
    Nettan

    SvaraRadera
  2. Vilka små sötnosar, skulle inte få något gjort om de bodde hos mig;) Christina

    SvaraRadera
  3. Hej nettan, ledsen för mitt sena svar modemet har varit inne på lagning igen.
    Jag har rea från imorgon Torsdag på hela sortimentet 20-70%.Hör av dig om det är några frågor
    Ha det så bra !
    Madeleine

    SvaraRadera
  4. Vilka små sötnosar!! Det är något speciellt med katter!
    Kram Anna

    SvaraRadera