lördag 25 juni 2011

Hej på Er
Hoppas nI hade ni trevlig Midsommar.

Där vi tillbringade midsommar hade vi verkligen tur med vädret. Precis lagom varmt och solen tittade fram nästan hela tiden. Och bäst av allt inget regn. Det kom först senare på kvällen. Vi var till Julita gård i Sörmland. Endast 3,5 mil från där
vi bor.
Varenda gång jag är där så går jag på guidning på herrgården. Jag tror jag snart kan börja jobba där som guide själv :) så många gånger har jag varit där. Det är väl värt ett besök och har ni barn såkommer de älska Petson och Findus.

Nu har LOPPISEN öppnat på bottenvåningen så nu kan ni fynda ordentligt.
Vi öppnade den redan denna vecka men jag har inte hunnit skriva något om det ännu. Många godbitar har fått nya ägare men ännu mer har plockats fram.
Så här kan du fynda möbler, skolbänkar, fotogenlampor, leksaker Pyro, höganäs, gamla trälådor och gamla mått.Ja det finns massor. Så Välkomna och titta.

Idag på EM åker hela familjen söderut. Fick ett infall och bokade rum på Ystad Spa. Så nu ska vi upptäcka Sydkusten & Österlen.

Vi åker redan efter Lunch så butiken kommer stäng ca 1 h tidigare idag.
Nästa gång vi har öppet är på Tisdag.

Må så gott Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar