fredag 4 februari 2011

Chic Antique

Har haft kundbesök här hemma från ett danskt företag som har helt underbara saker. Jag är säker på att Ni kommer tycka om dem.
Chic Antique åker runt på franska landsbygden bland loppisar och små butiker och letar saker. Sen produceras de med den gamla platinan. Mycket av deras produkter produceras i Indien . Där är det mycket bättre kvalite än i Kina som många leverantörer importerar sina saker ifrån.
Det har inte varit lätt att välja vad jag sulle köpa in till butiken. Jag vill ha en blandad mix så det ska passa alla, men ändå kunna mixa så det passar.
Jag hoppas att det blir bra och att det inte är slutsålt på mina favoritartiklar.
Det bästa är att jag har lite till tid på mig att fundera och lägga till eller ta bort på ordern.

Varorna kommer i mitten av Mars om de håller vad de lovat.

Nästa vecka är det modeveckan i Stockholm och jag hade planerat att åka till Stockholm på onsdagen, men jag ska iväg på jobb på EM så kanske hinner jag med mässan ialla fall några leverantörer om jag tar ett tidigt tåg eller så hoppar jag mässan och tar den i augusti i stället.Jag har kontakt med flera klädes leverantörer så det gäller bara att bestämma sig vad jag vill ha.

Jag önskar att jag hade lite bilder att visa Er på det som jag beställt men det får jag visa när det kommit hem.

Ha en skön helg !
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar