torsdag 3 februari 2011

Blickar framåt.

Den här bilden nedan är äldste sonens kattunge Ida som får charma Er idag.
Tänk vad tiden går fort jag har inte skrivit på så länge och anledningen till det är att jag jobbat ca 150-200 % i Januari.
Jag tänkte så här inom verksamheten skönhets salong. Januari och Februari är de sämsta månaderna på hela året så varför inte ha rea på behandlingar. Jag körde Gå 2 betala för 1 på alla ansiktsbehandlingar. Det har varit fullbokat! Totalt ner ringd och nermailad har jag blivit och tyvärr har jag inte kunnat ta emot alla som ringt.
Jag har jobbat till 20-21 på kvällarna så nu ligger jag efter med pappers arbete och städfronten. Men det tar jag igen.
Men vilka otroligt trevliga kunder jag har. Så kul att få träffa Er, och Ni är så välkomna igen.
Till Er som inte hade möjlighet att få en tid denna gång håll utkik det kommer komma en ny drive med något erbjudande igen. Vad det blir eller när vet jag inte ännu. Men jag tycker att det är dags att ha ett erbjudande här hemma och det blir när den nya salongen i gamla stallet är klar.

Här hemma så är inredningsbutiken stängd och öppnar igen i slutet av Mars då alla vårnyheter kommer in samt kläderna.
Men ni vet att Ni alltid är välkoma, ring bara så någon finns hemma.

Nu ska jag ut i blåsten och ta en promenad, dags att kolla över figuren till beach 2011. För min delhar det blivit alldeles för mycket stilla sittande.

Bästa hälsningar
Madeleine



1 kommentar:

  1. Oj, du har verkligen haft fullt upp! Ja, beach 2011 är väl hög tid att tänka på....suck! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera