lördag 13 mars 2010

Salongen i stan




Hej på Er

Har inte hunnit vara inne så myccket och skriva som jag velat pga mycket jobb. Jag har fått min lokal inne i Örebro. Den är på Kristinagatan brevid Värmlandspizzerian.
Förra helgen byggde min man en vägg som ska skilja av behandlingsdelen.Det blev
jättebra. Jag har inhandlat tapeter och tyger som ska upp.I fredags hade jag elektrikern där som tog bort 2 jättefula lysrörsarmaturer. Jag är verkligen allergisk mot lysrör. Ni som känner mig blir nog inte förvånade över att det snart kommer hänge en kristallkrona i salongen.
Färgsättningen i salongen blir vitt, svart och guld.

Nästa vecka har jag kunder inbokat där så nu måste det bli klart och det kommer det att bli.
Kommer snart lägga ut fler bilder på salongen.
Undrar vem som vinner melodi festivalen.Jag har inte sett alla deltävlingarna så jag har just nu noll koll.Har du själv någon favorit ?

Ha en underbar helg !
Kram Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar