söndag 17 juni 2012

TOTAL Utförsäljning Utförsäljning i hela butiken vi börjar med 30-50 % i hela butiken , kläder inredning och möbler Detta gäller från idag till den 29/6 . Från 30/6 och framåt 50 % i hela butiken men kom ihåg att gobitarna går först så skynda att fynda. Loppisen är nyfylld och mer grejer kommer letas fram. Nu till nyhet nr 2 GÅRDSFÖRSÄLJNING Massor av saker ska ut på gårdsförsäljning , parallelt kommer annonser finnas på Örebrotorget, Lokus och Blocket så vissa saker kan vara sålda innan gårdsförsäljningen startat. Lördagen den 30/6 kl 10-20 Söndagen den 1/7 kl 11-16 Då kommer inredningsbutik och även lopppis vara öppen Kaffe servering ! Nyhet nr 3 Jag har fått en lite sommarjobbare som kommer ha öppet butiken nästan varje dag, Victor 12 år ska få öva sina mattekunskaper och stå i butiken. Så jag ber mina kunder att vara uppmärksamma så procenten blir rätt avdragen :) , han får gå en liten matteskola hos mig. Så välkomna till Victor i sommar. När jag eller Magnus kommer från jobbet så tar vi över butiken så grabben får sommarlov. Men nu på Måndag ska Victor iväg till London med pappa Magnus , jag är kvar och har öppet så mycket jag kan. På Torsdag den21/6 är Victor i butiken från kl 11,00 Det var mycket information på en gångmen så blir det när jag inte hunnit med att skriva, har varit sjukt mycket jobb på sista tiden .Nu ska jag alldeles strax ut och öppna butiken baranågra saker tilla tt göra Kram på Er och hoppas vi ses Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar