fredag 14 oktober 2011

En händelserik vecka har det varit för mig. Full fart kan man säga.
Började i Måndags med födelsedag för mig.Följt av Utbildning I Stockholm genom det Lyxiga märket Carita.
Denna gång var det kroppsbehandlingar på schemat. Vilka behandlingar, de är värda varenda krona. Dessa behandlingar kan ni inte göra i min salong utan de gör jag på mitt andra jobb Loka Brunn. Men vissa av massagegreppen kommer jag säkert att blanda in i mina behandlingar som jag gör i min salong.

I går kväll så föll det sig så bra att Bioline hade ett event för en ny kemisk peeling som de demonsterade så jag och en kollega som jobbar på Loka stannade kvar i Stockholm och kunde då deltaga där. Vi var i en helt underbar lokal på Strandvägen i Stockholm. Inte ofta man har möjlighet att komma in i ett sådant vackert hus. Blev helt förälskad i huset redan när vi kom in i trapphuset och hissen. Resten av våningen går inte att beskriva med ord.
Vi gick förbi ett mäklar fönster och såg faktiskt en lägenhet som var till salu i det huset. Det var en 4:a som kostade endast 25 miljoner kronor. Som hittat eller hur. Glömde kolla månadsavgiften....
Drömma kan man alltid.

Ang Inredningsbutiken
Nu börjar det bli så kallt i butiken så nu kommer jag bara ha öppet efter överenskommelse och ev några timmar någon helg i December. Sen öppnar jag till våren igen.

Behandlingar jobbar jag med som vanligt samt färsäljning av produkter från Bioline, Tromborg och Synchroline


Fin höstbild


Önskar Er ala en trevlig helg !
Madeleine

4 kommentarer:

  1. Jättefin och mysig höstbild!
    Kram Lotta i Örebro

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren hos mig!
    Blev jätteintresserad av slagborden. Kan du maila mig bilder på dem och vilka mått de har? Min mailadress är acjo69@yahoo.se
    Tack på förhand och trevlig helg!
    //Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej finaste Madeleine!
    Saknar dina fina inlägg här. Hoppas att allt är bara bra med dig och din familj!
    Varm Kram från Ninna i Örebro.

    SvaraRadera
  4. Hej Ninna
    Kul att höra att du saknar mina inlägg. Har absolut inte haft någon tid alls kvar att skriva på bloggen , känns som jag jobbar 24/7 just nu.Men ska försöka skärpa mig. Vill även kunna ha julöppet och kollar möjligheterna.Kul med mycke jobb men känns som jag skulle behöva vara ledig några dagar.
    Var rädd om Dig
    Kram Madeleine

    SvaraRadera