tisdag 9 augusti 2011

Torekov & Hovs Hallar


Hej På Er.

Tänk nu är vi redan inne i Augusti , jag förstår inte vart tiden tar vägen. Men jag älskar hösten så när den komer så är den välkommen för min del.
Måste visa lite bilder från vår senaste tur som vi var iväg på förra veckan.
Barnern var i Mormor och Morfars sommarstuga utanför Nora så det var jag och mannen som var i väg en sväng. Vi valde att åka på Spa till Torekov. Detta vackra pittoreska llla fiskeby på bjärehalvön. Så otroligt vackert låg hotellet vid havet. Alla rum hade egen terass underbara japanska pooler som jag nästan bodde i.
En sak var så mysigt där bland alla sommarstugegäster, de cylkade till havet på morgonen i badrock. För mig som bor inne i landet och inte vid havet så var det inte vad jag ser varje dag. Men det såg så härligt ut. Vilken frihet och livskvalite. Ja ett hus vid havet vore väl underbart.

Här kommer lite bilder från en utflykt vi gkorde till natur reservatet Hovs Hallar. Detta är en uppmaning till Er. Har ni inte varit där ÅK. Det är svårt att med bilder visa detta naturfenomen. Sagolik mäktigt.







Denna vecka öppet Fredag 11-19 Lördag 14-19 då kommer ännu mer saker plockas fram på REA. Måste rensa lite snart är det mässa igen så ni som vill fynda kan fortfarande hitta en del.


Må så gott och lev väl.
Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar