torsdag 20 maj 2010

Blivande tidningsannons



Jag har haft svärfar här som är fotograf med förflutet jobb på SVT med bla sommartorpet. Han hjälpte mig med fotografering till en kommande annons. Tänkte visa Er en bild så ser ni även lite av vad som kommit in. Mer saker är på gång och jag hade hoppats att det skulle komma tills det att vi öppnar imorgon men det har inte ringt någon chauffför som vill lossa lite fina varor hos oss. Men de är på väg.
På bilden ser ni bla

Urna från miljögården 298 kr
Muggar från IB Larsen 39 kr
rosa musliskål IB Larsen 39 kr
Vispskålar IB Larsen 115 kr
Kuddfodral inkl. innerkudde 190 kr
Hög kanna m monogram fr Miljögården 145 kr

Nu är det dags jag fortsätter så jag blir klar till morgondagen.
Först ska jag in till salongen och göra 3 behandlingar den första 08,15, det gäller att vara morgonpigg
God Natt /
Madeleine

2 kommentarer:

  1. Hej !
    TAck för att du kollade in min blogg. Jag verkligen gillar IB LArsen / Mia

    SvaraRadera
  2. Ja de har jättefina saker, har förra veckan kompletterat min order med lite möbler från dem. Längtar efter leveransen.
    Ha det gott / Madeleine

    SvaraRadera