lördag 30 januari 2010

Bilder från formex

Hej på Er
Här kommer lite bilder från Formex.
Det fanns så otroligt mycket snyggt att välja mellan och jag hoppas att vi har valt saker som passar de flesta . Här nedan kommer lite bilder på sånt som vi beställt som kommer hem under våren.
Nu har vi bestämt färgsättningen på loftet och det kommer bli så snyggt.
Bilder kommer när temperaturen tillåter målning. Jag längtar!
















Vilken dröm för en gottegris att få bada i gelehallon.





Det var lite inspirationsbilder från en av våra nya leverantörer. Det är mitt favoritställe NR 1 som vi kommer handla ifrån.

Ikväll ska jag överaskas av man och barn med middag. Vår yngsta son Noel ska göra förätt , min man varmrätt och äldste sonen efterätt. Då utbrast den yngste sonen : Då blir det precis som halv åtta hos mig. Ska bli spännande och se vad som ska tillagas.
Må så gott ivinterkylan.
Kram Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar