tisdag 22 december 2009

Det är så vackert så jag skulle vila haft med min kamera och fotat

Så sa en kund till mig igår.Visst blir man glad när man får höra sådana saker om sin gård. Själv går man här och blir hemmablind av det man har runt omkring sig.

Nu innan jul har jag haft mycket att göra. Jättekul!
Flera nya kunder har hittat hit och jag tror att nöjda kunder är den bästa reklamen.
Jag är lite ledsen över att inredningsbutiken inte blir klar nu , men känner ändå att det blir bäst att få det målat innan vi öppnar. Sen hinner vi åka på Formex i Januari och ta hem en massa nyheter.

Kommer snarast att få en del nyheter fotade sen lägga ut här så ni ser lite fina inredningsartiklar.

Nu ska ni alla ha en riktigt god julså kommer ett inlägg igen i mellandagarna.
Här nedan ser ni Mellangården i vinterskrud.

Må så gott
Madeleine







Här nedan ser ni Mellangården i vinterskrud.

Må så gott
Madeleine







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar